Deprecated: Funkcja Elementor\DB::is_built_with_elementor jest przestarzała od wersji 3.2.0! Zamiast jej proszę użyć Plugin::$instance->documents->get( $post_id )->is_built_with_elementor(). in /home/pikseoxo/domains/urbassc.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 5379
Krówki z logo na dobry dzień - URBASSC Nowoczesne wnętrza

Krówki z logo na dobry dzień

Kiedy zamawiamy coś ze sklepu internetowego nie zastanawiamy się jak będzie wyglądać paczka. Jednak udowodniono, że wygląd paczki, zarówno ten zewnętrzny jak i wewnętrzny ma ogromny wpływ na opinię klienta. Nie bez znaczenia są też…dodatkowe upominki. Takim miłym upominkiem mogą być słodkości, szczególnie popularne są krówki. Firmy marketingowe często mają zlecenia na papierki na krówki z logo. Takie wyprodukowane papierki są w dalszej kolejności przekazywane producentowi krówek, u którego zostały one zamówione.

Krówki miłym dodatkiem do przesyłek

krówki z logoWyobraźmy sobie, że wracamy do domu po ciężkim dniu pracy. Po drodze odbieramy wyczekiwaną paczkę. Otwieramy ją, a naszym oczom ukazuje się piękny papier, w który zawinięty jest zamówiony przez nas przedmiot. W pakunku leży mała karteczka z życzeniami miłego dnia i…krówki. Nie każdy musi lubić krówki, jednak raczej wielbicieli ich smaku jest więcej niż tych, co za nimi nie przepadają. W końcu to bardzo charakterystyczny dla naszego kraju przysmak. Dlatego sklepy internetowe tak często decydują się na krówki z logo. Niech podniesie rękę ten, kto nie uśmiechnął się na widok pięknie zapakowanej przesyłki z miłym, słodkim dodatkiem. Najczęściej są to krówki o tradycyjnym smaku, jednak ich producenci co rusz wymyślają nowe smaki. Można więc nawet dopasować je do swojej działalności lub zawartości przesyłki. Ktoś zamówił suszoną żurawinę? Dorzućmy żurawinową krówkę. Balsam o zapachu kokosa? Krówka również kokosowa. I tak dalej, i tak dalej. Ktoś mógłby teraz powiedzieć „No dobrze, ale to wystarczy przecież wrzucić zwykłą krówkę kupioną w sklepie, po co z logo?”. Trzeba pamiętać, że większość ludzi to wzrokowcy. Na dłużej i lepiej zapamiętają krówkę z charakterystycznym logo sklepu. I będą mieć z nim miłe skojarzenia, prawdopodobnie więc kiedyś zamówią coś podobnie. Gdyby to była krówka w zwykłym papierku, będą pamiętać, że kiedyś ktoś wrzucił krówkę do jakiejś przesyłki, ale w sumie to nie pamiętają skąd ona była. Miłe uczucie pozostanie, ale nie będzie kojarzone z konkretną marką.

Zamówienie krówek i papierków do nich to stosunkowo niewielki koszt, który może przełożyć się na duże zyski. Klient zadowolony być może zamówi coś ponownie, klient który poczuł się dopieszczony, wróci z pewnością. Oczywiście nie ma większego sensu, by na taki ruch marketingowy decydowały się firmy zajmujące się sprzedażą rzeczy, których nie kupuje się często, np. elektronika. Sprawdzi się to bardziej w sklepach z artykułami, które się zużywają, przede wszystkim kosmetykami, eko-żywnością czy ubraniami.