Deprecated: Funkcja Elementor\DB::is_built_with_elementor jest przestarzała od wersji 3.2.0! Zamiast jej proszę użyć Plugin::$instance->documents->get( $post_id )->is_built_with_elementor(). in /home/pikseoxo/domains/urbassc.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 5379
Mój sposób na niedrogie i udane wakacje - URBASSC Nowoczesne wnętrza

Mój sposób na niedrogie i udane wakacje

Kiedy słucham moich znajomych podróżujących po zagranicznych kurortach i spędzających całe wakacje w jednym miejscu to cieszę się, że mam swój sposób na udane i niedrogie wakacje. Wszyscy zachwalają te wakacje na południu, ale nikt nie mówi o tym, że siedzenie przez tydzień w jednym miejscu nie jest tym, o czym się marzy. A ja za swoje wakacje z rodziną płacę naprawdę niewiele, ale spędzam je tak jak chce i nie ogranicza mnie na nich brama hotelowa. Podzielę się z Wami moim sposobem na udane wakacje.

Urlop w Polsce, noclegi w pokojach gościnnych

ładne pokoje gościnne - kudowa zdrójPrzede wszystkim na urlop jeżdżę z rodziną tylko i wyłącznie do krajowych miejscowości turystycznych. Nie interesują mnie kraje, w których panuje temperatura tak wysoka, że nie ma w ciągu dnia czym oddychać. U Nas klimat jest zmienny, ale jest idealny, bo raz jest cieplej a raz chłodniej. Każdego roku przed wakacjami planujemy z rodziną kierunek naszych kolejnych wakacji. Co roku jedziemy gdzieś indziej, a nasz urlop zawsze trwa pełnych siedem dni. W tym roku znaleźliśmy ładne pokoje gościnne – Kudowa Zdrój, za które zapłaciliśmy niewielkie pieniądze. To były pokoje gościnne w pensjonacie prowadzonym przez starsze małżeństwo, ale jeśli chodzi o komfort i elegancję pomieszczeń to nie można było niczego złego powiedzieć. Wręcz przeciwnie, byliśmy zaskoczeni standardem. Za bardzo przyjemną cenę mieliśmy noclegi. Jeśli chodzi o wyżywienie to wszystko organizowaliśmy sobie we własnym zakresie. Począwszy od śniadania, które robiliśmy sobie sami w ogólnodostępnej kuchni. Nie rozumiem ludzi, którzy na wakacjach nie chcą sobie niczego samemu przyrządzić do jedzenia. Przecież to, że jesteśmy na wakacjach nie znaczy, że nie możemy sobie naszykować do jedzenia tego co lubimy. Obiady jadaliśmy w przepięknej restauracji. Kolacje też robiliśmy sobie sami. To może się wydawać mało urlopowe, ale jeśli patrzymy na koszty wakacji to na pewno ma to swoje ogromne plusy. Natomiast największą frajdą było dla Nas zwiedzanie, ponieważ na każdych wakacjach od rana do wieczora wypoczywamy aktywnie zwiedzając wszystko dookoła.

Każdy spędza urlop tak jak lubi. Kiedy jedni wolą być w jednym miejscu i poddać się całkowitemu lenistwu to inni wolą spędzić wakacje ekonomicznie, ale maksymalnie aktywnie. Ja należę do tych drugich, ale dzięki temu każdego roku spędzamy z rodziną wakacje w innym miejscu. Spędzamy je tylko w kraju, bo naprawdę mamy wiele pięknych miejsc, które warto odwiedzić i pobyć w nich kilka dni. Ostatnie wakacje w Kudowie były dla Nas bardzo udane.