Spędziliśmy urlop blisko jeziora

Zbliżały się wakacje a razem z nimi sezon urlopowy. Zawsze staraliśmy się brać z mężem urlop w tym samym czasie, aby móc gdzieś razem wyjechać. Nie zawsze się udawało, ale w tym roku mieliśmy szczęście. Nasze urlopy pokrywały się co do dnia. Chcieliśmy spędzić wakacje w jakiś cichym i ustronnym miejscu, ale zarazem nie chcieliśmy wyjeżdżać za daleko. Znaleźliśmy ciekawą ofertę o wakacjach nad jeziorem w wielkopolsce. Trochę byliśmy zdziwieni, bo jeziora kojarzyły nam się raczej z mazurami, a nie tym regionem kraju.

Wakacyjny czas z widokiem na jezioro

wakacje nad jeziorem wielkopolskaNa ofertę natrafiliśmy przypadkiem. Szukaliśmy czegoś ciekawego i natrafiliśmy na ogłoszenie zatytułowane: wakacje nad jeziorem wielkopolska. Znaleźliśmy na mapie miejscowość, w której znajdowało się promowane jezioro. Znajdowało się ono w malutkiej miejscowości wypoczynkowej. Mieliśmy własny samochód, dlatego nie musieliśmy się martwić dojazdem w odległe miejsce. W ofercie mieliśmy zagwarantowany pokój z prywatną łazienką i aneksem kuchennym w małym, gościnnym hotelu. Z tego co przeczytaliśmy była to oferta skierowana dla osób, które wyjeżdżają bez dzieci. Bardzo nam to odpowiadało, ponieważ nie lubiliśmy dziecięcego harmidru w około nas. Mogliśmy również wybrać opcję pokoju deluxe, z widokiem na jezioro. Zdecydowaliśmy się zarezerwować te wakacje. Nie wczytywaliśmy się w dalsze szczegóły, ponieważ nie chcieliśmy się zbytnio nastawiać. To miał być spontaniczny urlop. Znaleziona oferta wakacyjna była strzałem w dziesiątkę. Hotel okazał się bardzo komfortowy. Był położony w niedalekiej odległości od jeziora. Mogliśmy liczyć na bardzo fachową i profesjonalną obsługę. Przez okno mieliśmy piękny widok na jezioro i wieczorami mogliśmy słuchać szumu wody. Mimo, że miejscowość w której położone było jezioro była niewielka, znajdowało się w niej naprawdę dużo, ciekawych atrakcji turystycznych. Przez cały pobyt skrzętnie z nich korzystaliśmy. Aż ciężko było wrócić do domu po takich wakacjach. Z pewnością jeszcze nie raz tu wrócimy.

Podczas pobytu udało nam się nawet wypłynąć na jezioro. Nie było to takie oczywiste, ponieważ aby można było wypłynąć warunki pogodowe muszą być sprzyjające. Tym czasem podczas całego naszego pobytu dość mocno wiało. Ponieważ jednak było również upalnie, wiatr nie przeszkadzał w spacerach nad jeziorem i zwiedzaniu pobliskiego parku krajobrazowego. Do ciekawych wakacyjnych atrakcji zaliczyliśmy również zwiedzanie pobliskiej staropolskiej wsi. Zdecydowanie jednak najwięcej czasu spędziliśmy nad jeziorem, które jest naprawdę piękne.