Deprecated: Funkcja Elementor\DB::is_built_with_elementor jest przestarzała od wersji 3.2.0! Zamiast jej proszę użyć Plugin::$instance->documents->get( $post_id )->is_built_with_elementor(). in /home/pikseoxo/domains/urbassc.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 5379
Zalety profesjonalnej korekty lakieru - URBASSC Nowoczesne wnętrza

Zalety profesjonalnej korekty lakieru

Utrata blasku i matowienie lakieru to naturalne konsekwencje użytkowania pojazdu.  Są spowodowane przez warunki atmosferyczne, wszechobecne drobiny piasku, korzystanie z myjni, sól i środki chemiczne. Polerowanie auta to najbardziej czasochłonny proces podczas autodetailingu. Podczas renowacji lakieru możemy się pozbyć wszystkich mikrozarysowań i kolistych śladów po myjni automatycznej. Dzięki temu przywrócimy zapomniany blask karoserii.  

Na czym polega korekta lakieru?

profesjonalna korekta lakieru w krakowieKorekta lakieru to najbardziej spektakularny zabieg w detailingu. Rysy i zmatowienia znikają, a lakier na nowo lśni nieskazitelnym blaskiem. Dzięki polerowaniu poprawiamy stan wizualny lakieru. Zarysowania dzielimy na drobne, średni i głębokie. Większość osób przede wszystkim zauważa te głębokie, które są najtrudniejsze do usunięcia. Polerowanie lakieru polega na mechanicznym usunięciu zniszczonej warstwy lakieru pokrytej rysami i innymi mikrouszkodzeniami, których nadmiar powoduje matowy wygląd karoserii. Profesjonalna korekta lakieru w Krakowie zaczyna się od dobrania odpowiednich past i padów polerskich, w zależności od stopnia zniszczenia i rodzaju lakieru. Lakier samochodowy składa się z trzech warstw: podkład, baza (kolor) oraz grubej warstwy bezbarwnego lakieru zewnętrznego – to on jest wystawiony na działanie warunków zewnętrznych. Przed przystąpieniem do odnowy lakieru, auto, jest gruntownie myte, lakier przechodzi proces deironizacji i dekontaminacji, podczas którego są usuwane wszelkie zabrudzenia mocno osadzone w lakierze, tj. lotna rdza, asfalt i drobinki metaliczne Po wysuszeniu przeprowadzane są oględziny auta, podczas których są lokalizowane zarysowania i uszkodzenia.  Po oględzinach wizualnych dokonywany jest pomiar lakieru. Dzięki temu możemy ocenić stan lakieru i rodzaj wprowadzanych korekt. Nie wolno usunąć zbyt dużo lakieru bezbarwnego, ponieważ grozi to uszkodzeniem elementu. Zbyt agresywna polerka uniemożliwi nam przyszłe prace z lakierem ze względu na jego cienką warstwę, dlatego ważne jest by korzystać z usług renomowanego specjalisty.

Niestety tanio nie zawsze oznacza dobrze. Profesjonalna obsługa w studiu detailingowym wyróżnia się starannością i ogromną precyzją, a także jest wykonana w sposób bezpieczny dla pojazdu. W każdy profesjonalnym zakładzie, w pakiecie wraz z korektą powinny być także odświeżane chromy, światła i rury wydechowe. Stwierdzenie, że efekt po lakierowaniu nie jest długotrwały to tylko mit. Wiele zależy od późniejszej eksploatacji samochodu i tego, jak właściciel o nie dba.